Subject: Tartumaa Peipsiääre vald Sookalduse küla 43 Aovere-Kallaste-Omedu tee teeilmajaama liitumine elektrivõrguga, LC0232- muudatus
From: "Holtsmann Siim" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jul 2024 11:23:20 +0300

Tere!

Saadan varem kooskõlastatud projekti uuesti kooskõlastamiseks, sest eelnev
lahendus oli kohalikule maaomanikule vastu, teine kord ei sobinud
Elektrilevile endale ja pidime leidma uue lahenduse.

Lugupidamisega,

Siim Holtsmann

Projekteerija

Mobiil: +372 5918 9813

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla, Kambja vald, 61713 Tartu maakond

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.